fredag, februari 27, 2009

Ännu en fredagskväll vid datorn

Fredag och ingen bild sen i onsdags. Jag har förstås ritat ändå. En pippi långstrumpsbild är på G till syrrans minsta flicka. Där hon förstås är med på bild som pippis kompis.

Och förutom det håller jag på med en bild i photoshop, som tydligen kommer att ta evigheter att göra. Och dessutom inte är min stil... men jag tror jag ska visa upp den i lite steg för steg ändå. Jag försöker lära mig lite nya sätt att jobba med datorn.

Och så har jag gjort en skiss som jag längtar efter att börja bearbeta.

Men nu ska jag nog försöka avsluta och se om det blir lite fredagsmys. Tur vi är likadana jag och thomas, fredag kväll och vi sitter vid varsin dator tills klockan närmar sig tolv. Lets dance har jag lyssnat och ibland tittat lite på. Men jag älskar att sitta här och skapa så det är väl kanske det bästa jag kan göra en fredagkväll:)

Inga kommentarer: