måndag, april 13, 2009

Hemma igen efter fjällenresa

Så här söta är dom, Thomas och hans farfar. Lika som bär. Vi hade riktigt underbart väder och fick en del fisk. Röding, öring och någon abborre. Härligast av allt var ändå att få åka lite skoter uppe bland fjällen, underbart vackert.


Nu är jag tillbaka från fjällen. Har faktiskt haft dator- och skaparabstinens trots fiske, skoter och fint väder. Vill ha tillgång till ALLT, då vore det som bäst. Har hunnit trycka en tröja till mamma och lite trikåtyg. Men i morgon ska jag rita lite nytt möster och om det är öppet på stan så ska jag köpa lite tyg. Sedan måste min symaskin lagas så jag kan sy lite. Är jättepeppad på allt just nu. Också ska jag träffa Pia, Pajas, någon dag så ska vi pyssla ihop det blir spännande. Men nu ska jag försöka sova... Sov gott.

1 kommentar:

Skaparmani sa...

Önskar jag kunde vara med i erat pyssel...Ha det bra!