fredag, januari 22, 2010

Fantiserar om vad jag ska sy


Planerar lite vad jag skulle vilja göra av Skogstyget. Som för övrigt blir i färgerna som visas här, eller så likt det som möjligt. Lite Babyfiltar kanske, och lite linnen... med enfärgade svarta velourmuddisar eller små enfärgade kjolar eller söta enfärgade svarta thigts...
Alltså, jag måste snart få barn... det vore så mycket roligare då! Men det blir nog en liten vovve snart. Han kanske behöver en liten filt, och en dregglis hihi, och leksaker...
Tyget är designat av mig och finna att köpa på: www.mjukatyger.se

17 kommentarer:

Tanjis sa...

Det blir perfekt att de kommer i de här lite ljusare tygerna istället! :)
Usch, jag som egentligen har tyg stopp just nu. Suck.
Jag får skynda mig att sy upp en hel del tyg för då måste jag ju beställa nytt!

/Trevlig helg.

PS)En liten vovve är ju som en liten bebis det med. ;)

Lime by me - Lime design sa...

Jamen, nu finns det ju ett helt mode för vovvar så varför inte i såna här tyger oxå. Superfina färger!

Räven o Räkan sa...

Åh ja, motivet gör sig mycket bättre i dessa ljusa färger så kontrasten mot det svarta blir större. Mycket fint!

Ingrid sa...

Snygg grön!!
Du har en award att hämta hos mig - fastän jag vet att du redan har fått den av andra :)

od Andulky sa...

Så fint!! Mysigt med en liten vovve!!!

Skaparmani sa...

Ja visst, svärmor har sytt lite olika vintekläder till sin Bichon frissé så det blir säkert snygga hundkläder i dina tyger!
;-)

Heimlaga sa...

Du får skaffa en nakenhund som behöver kläs, helt klart!

Unknown sa...

Å vad fina! Det verkar ju poppis med kläder på hundar nu för tiden, så du kommer säkert på något att sy :)

Äppel Päppel sa...

Underbara! Längtar...

jenny sa...

Det är så smart och kul att du gör modeller av dina tyger, man blir supersugen att sy i dem! Skogslinne, mmm.

-jenny-

MinaMirakel sa...

titta in hos mig, du har en award att hämta!/Åsa

LilleBus sa...

DOm är sååå fina dom här tygerna! Linnen hade varit perfekt i dom tror jag, men det passar nog för alla sorters modeller :-)
Skall köpa ett gäng, men måste sy upp lite annat först :-)

Ha det gott

//Nina

Strumpetossa sa...

Hej, tack för en underbar blogg! Jag har lämnat en utmärkelse till dig på min blogg så kika in och titta på den ;)

LillaBarn sa...

Vill ha... Synd att man inte kan betala med Paypal, då skulle jag också kunna köpa lite... Har lovat min moster att hon ska slippa köpa mer tyger åt mig nu, så det är nog kört för min del när det gäller tyger! Men jag kan ju alltid dreggla lite istället. Och spara pengar :-)

Erika sa...

Åh vad fin sida!! Mest impad av illustrationerna=) Vill också kunna "rita" på datorn! =)) Använder du illustrator eller nåt annat? Åhhhhhhh ge mig en snabbkurs snälllllllaa hahahha..... Såååå fint!

Ahlard sa...

Hejsan,
Ja precis jag använder mest illustrator.

tina.t sa...

Hej! Så här blev en Ottobre-tunika i fina Skogstyget :)

http://bullisen.blogspot.com