torsdag, januari 06, 2011

Tyger med i nästa Ottobre


Bilderna lånade från www.ottobredesign.com
Där går det att bläddra i tidningen och kolla in alla modeller i nästa nr.

Den övre bilden Glada elefanttyget som jag ritat och som säljs hos Znok design
det finns i flera färger.

Nedan Feer som jag ritat till norska Sydilla, men bor ni i sverige går också det att köpa hos Znok design. Finns i två färgställningar. Ser precis att det verkar vara slutsålt.

Det är så kul att se tygerna i tidningen:)

17 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Jag får gratulera till publiciteten!
Måste vara jättekul att få vara med i allas "sybibel"./Åsa

Äppel Päppel sa...

Jättekul! Så fina tyger och fina bilder!

Marina sa...

Vad kul att dom börjar använda svenska tyger! Det blir ju jättebra reklam och tidningen blir mycket roligare med mönster på tygerna.

Mirre Syr sa...

Oh, dina tyger är så fina och gör sig så bra till Ottobres fina modeller. En lyckad kombination tycker jag!

Aleisa Ribalta sa...

Det här är såååå kul, JOhanna, det nästa jag vill se är din egen beby i dina fina kreationer.

Pernilla sa...

Jag tycker det är så skoj att du har lyckats komma ut med dina bilder eller tryck eller vad man ska säga!!
Eller att det är så omtyckta ja du fattar vad jag menar =)
Måste kännas helt underbart =)

Ahlard sa...

Hejsan Allihopa,

Jo visst är det kul. Jag blir jätteglad när tygerna är med i tidningen. Men ni ska veta att jag blir ÄNNU MER glad över att så många av er Sybloggare använder dem. Det är er jag ritar till. Tidningen är som en liten bonus.

Kramar /Johanna

Le Petit sa...

Vad kul att de har med dina tyger igen! Det kan man ju förstå så mycket fint som du gjort! Snygga bilder i tidningen.

Aleisa Ribalta sa...

Lovar du? hahaha, det kommer säkert! BABY 2011 a´la Ahlard, bästa du ska signera i hela ditt liv!

TRI o MAR sa...

Jättekul! Dessa underbara tyger som man inte kan få nog av!!

OYB sa...

Vad roligt!!! Men så är ju dina tyger också så himla snygga!

Kort og Søm sa...

Så gøy, gratulerer!
Stoffene dine er kjempe fine!
Klem :O)

Unknown sa...

Å vad roligt! Du är så duktig!

Anna sa...

KUL!! Feerna är underbara! Har fått kläder uppsydda i det tyget! Hoppas att någon ska fastna för princess eller geisha mönstren du designat & trycka dem!

od Andulky sa...

Så kul!!
Stort grattis!!
Kram

Skaparmani sa...

Så himla kul, och jag förstår om det fort blir slutsålt.
Dom är ju bara finast!!

KRUMELEJ sa...

Grattis till dina fina mönster i ytterligare ett Ottobre-nummer. Såg vikingarna i det förra numret och de var så fina. Fast ärligt så har jag bara väntat på att de skall upptäcka dina fina figurer och mönster : D. Jag ser med spänning fram emot vad 2011 skall bjuda på.