tisdag, juni 14, 2011

Jurassicpyjamas


En till, nu när jag vågar sy dragkedjan. Den här gången i Jurassictyget från Znok design. Storlek 62 och efter samma mönster som i förra inlägget, mönster jag fått av Pajas.
De här pyjamaserna är verkligen störtsöta när man ser hur små de är:) På bilderna tappar man lite storleksuppfattningen.
Båda pyjamaserna är presenter till nära vänner som fått barn i veckan. Men jag kommer nog att sy fler. Ska sy lite klänningar också och hjälmmössor, önskar bara mer tid.

Tyg: Znok design Kommer snart på nytt, tog slut snabbt.
Tygdesign: Min egen
Mönster pyjamasen: Pajas

7 kommentarer:

Karin sa...

Jättefin Johanna! Bra jobbat med dragkedjan också!

MinaMirakel sa...

Kanonsnygg!/Åsa

Fangoria sa...

Wow så himla söt!! Ubåtspyamasen i det tidigare inlägget oxå! Håller själv på arbeta upp mod att sy i "icke-delad" dragkedja....=/

Linnéa sa...

Vad fin! Tycker så mycket om tyget, färgerna är perfekta.

od Andulky sa...

UNDERBAR!!!
Kram

Wcollection sa...

Men du så söt! En sån skulle ju min lilleskrutt ha;) kramis

Jenny sa...

Det är som om att det här tyget "talar" till mig, man blir liksom helt fascinerad av allt som händer!

Vad tyget och dinosarna säger??? "Kööööööp, kööööp oss, vi vill bli till byxor och mössor!!!"

Älskar de marina ubåtarna också!