lördag, maj 12, 2012

Shit vad hon växer!

Har precis insett att det ekar i lillans garderob. Så jag har försökt knåpa ihop lite kläder. Några tröjor, en pyjamas, en kofta och några muddbrallor har jag hunnit med. Men hälften är redan i tvätten och får inte komma med på bild.

Haremsbrallor sydda utifrån ett Ottobremönster. Tyget är prickelpigor jag ritat för Liandlo.
Tröjorna är också sydda utifrån Ottobres mönster. Till vänster i sommar som jag ritat för Znok design och tillsammans med enfärgat från Znok.
Tröjan till höger i "Nyss så träffa jag en krokodil" tyg som jag ritat för Liandlo, samt randigt därifrån. Den sången är för övrigt lillans favorit:)

2 kommentarer:

MinaMirakel sa...

Ja visst växer dom fort och det behövs ju massor med kläder speciellt när dom börjar vilja äta själv!
Jättefina kläder du sytt!/Åsa

Le Petit sa...

Så mycket fina plagg! Haremsbyxorna är ju bara för söta!