onsdag, mars 24, 2010

Tags

Oj jag tror jag blivit lurad... det blev nog inte så billigt som jag skrev nedan:S ooops.

Hm vad heter en lapp som man skickar med när man säljer ett plagg. Inte visitkort... Åh tack, Tags var nog ordet jag letade:)

Ja det här är ju visitkort, men jag har tänkt vika dem på mitten och skriva information på insidan, som pris och storlek eller andra små saker som kan tänkas vara bra. Barnsliga blev de, men glada. Jag beställde från Vistaprint 250st för ynka 79kr då är allt inräknat, frakten också. För det priset kan man ju slänga ihop något kul utan att fundera så mycket. Tänkte det kunde vara bra att ha om nu jag och Pajas ska stå på marknad i sommar. Undrar dock vad jag ska sy... det var en klurigare fråga. Eller om jag ska ha något annat. Om jag nu hinner göra något alls, annars står jag där med henne bara för att det är skoj.

11 kommentarer:

OttoPippi sa...

Ja, dom blev jättefina!!! Och det är ju visitkort OCH informationslappar i ett!!

Le Petit sa...

Söta kort! Kommer att förhöja plagget du sätter det på.

Madelene sa...

Jättefina! Tror det är ordet "tags" du är ute efter kanske?

Unknown sa...

snyggt!
känns väldigt johanningt;)
vill oxå kunna göra så mkt fiin mönster, blir ju toki, vill ha allt till min kollektion;)
vill verkligen ha en johannamönstertyg som ett val på mina mössor till våren, kan vi ordna till det tro;)!!!??

kram erika

FridoLi sa...

Åhhh vilka fina! Önskar SÅ att jag också kunde få fram ngt så fint!!!

Liza sa...

Toksnygga! Har funderat på att be dig fixa nån fin logga till mig, men jag vet inte om jag har råd, men nån vacker dag så ska jag ha en fin Johannalogga på min blogg :)

Sandra -Vildkatten sa...

hur fina som helst. har själv beställt några för att märka upp med, men inte alls så fina som dina

Gulludden sa...

Jätte-roliga! Kul ide´att göra lite roliga tags. Johanna jag är intresserad av att trycka upp något roligt tyg som passar bra till mössor :o) // Jessica

Zanna sa...

Skitsnyggt som vanligt :)

Singh sa...

Härliga tags!

Onomak sa...

Jättefina! Men hur sjutton fick du frakten inräknat? Jag har suttit ikväll och försökt göra visitkort. Fick betala 18 kr extra för att jag laddade upp egen bild, men SEN landade allt på 228 kr pga frakten. Vad gjorde jag för fel tror du?