torsdag, mars 25, 2010

Vikingamönster



Som Znok ska trycka upp:) Mer info finns på hennes sida. Lite info den stora vikingen mäter ca 8cm från topp till tå, då tar ju hornen upp lite yta så han borde upplevas lite mindre. Synd att turkosa färgerna blir så fula på datorn, men det blir nog super på tyget.
Kolla också in hennes webshop, för snart landar elefanter i olika färger, vårigt och snyggt. Till och med lite sommrigt kanske? Och ubåtarna med djur i som jag längtar alldeles fruktansvärt efter. Särskilt den orange cerisa som jag tycker är helt underbar. Och oavsett om jag hade en gosse eller tjej skulle min bebbe bära en sådan body/tröja. Nu blir det nog en tröja till min valp istället, stackarn:/ Och kanske något till mig, lyllos:)
Nu ska jag strax till keramiken och hämta mina alster som jag gjort den här kursen. Glaserade förra torsdagen och det blir spännande att se hur allt blev.

6 kommentarer:

Anonym sa...

de va fräcka

men varför alltid rosa o turkost??

vad hände med grönt!?
gult?


blir inge köp om de inte är roligare färger tyvärr

Anonym sa...

jaa grönt är fint!

vet att gult med brunt vart med en del med men de är fint.
jaaa grönt med rosa de är snyggt!

kan du bara göra om dem i olika färger på dator? är de lätt kanske du kan visa lite olika färger så man vi se vilka vi gillar mest, om ni trycker upp tyget ska de ju bli sålt med!

grönt med rosa vikingar
gult + nåt
rött med orange eller tvärtom
brunt med benvita vikingar
lila med vita

kalamajt sa...

du är ju helt otrolig, levererar det ena snygga mönstret efter det andra! Otroligt sött med vikingar och vikingabåtar, och precis som med fordonen älskar jag att den finns i rosa också! Har du skaffat valp?? Härligt - vi har en 5 månaders pudeltjej här som äter upp våra möbler ;-) Men det är sååå roligt!

Nu har jag fått tygprover från fabriken, kika in på bloggen om du vill se de som är aktuella nu! ;-)

Lady Thirty sa...

vilket tufft!

Fredrik Ö sa...

Grattis på födelsedagen Johanna!

åsa sa...

åh! jag blir alltid så glad när jag går in på din blogg. du är så förbaskat duktig!