onsdag, april 07, 2010

Hjälp Venke välja färger!





Nya tyger i norge! Jag har ritat mönster till Venke och nu är det dax att välja färger. Hjälp Venke att välja färger på hennes blogg Vimsegumman syr. Älvor och ugglor och på Monstertrucks. Eller lämna en kommentar här om ni tycker till om själva motiven. Tygerna kommer att kunna köpas också av oss som bor i Sverige, antingen via återförsäljare eller direkt från Venke. Återkommer om det senare när jag vet mer.
Jag har fullt upp nu med en lite hundvalp hemma. Knapert med sömn och full rulle. Men jag gör det jag hinner för att rita det jag tagit på mig och försöka hinna blogga lite också. Har sytt en del som jag ska fota och visa upp.

24 kommentarer:

Hanna sa...

oi vau!
vilken monsterbilar!!!

Svart-lime och blå-gul är snyggaste! :)

Ingrid sa...

Underbara mönster!!
Åh, vad härligt med en liten valp! Ha det gott!!

Åsa Tidqvist sa...

röda älvor på rosa botten, och de gröna!
limegröna monstertrucks, helt klart!

EllenSand sa...

Utrolig flotte mønster. Guttene mine ville nok likt monsterbilene veldig godt. :)

KIND BY NATURE sa...

Jeg er fuldstændig vilde med dem alle! Så fine og flotte:-)

Anonym sa...

Lila Älvor på lila botten

PajaS sa...

Hmmm...svart/lime. Men folk kanske är less på lime? Den brunorangea var också jättefin.

Kan du inte lägga ut lite bilder på vovven?

Liza sa...

Oj oj oj, alltså, snart får du pausa ditt ritande ;-) plånboken gråter och likaså hyllorna (och sambon ;) )

Skitsnyggt som vanligt iaf! Återkommer om färgönskemål när jag tittat lite närmare på dessa.

MinaMirakel sa...

Diggar monstertruckarna!/Åsa

Titinea sa...

Orange och lime var bäst på monstertrucks.
Älvornas färger var lila/gul bäst. Men ingen var helt klar för mig.

Zanna sa...

Wow jag älskar monsterbilarna i alla färger!! Älvorna va inte riktigt min smak

Palven sa...

Oranga älvor på vit botten är min favvo i alla fall :o)

Bustråden sa...

Älvorna i rosa, röd/cerise och lila med lila och gult var fina, de gröna kunde vara fint i någon kombination med mer färg på bakgrunden, marinblå eller/och röda kombinationer skulle var fint eller kanske någon turkos ton i ton kombination.

Therese sa...

Galet vad mycket fina mönster du gör. Man blir ju aldeles ruinerad!! Jag har varit inne hos Venke och önskat mina färger.

Pia sa...

Åh, så flotte stoffer!!! Likte alle, spesielt de med alver/ugler. kanskje best de som var røde/rosa. Og lilla. Og oransje...

Gulludden sa...

Som vanligt, kanonhäftiga mönster. Du har väl inte glömt att försäkra din lilla vovve? Jag jobbar med Agria så hojta till om du behöver hjälp :o) Trevlig kväll! Jessica

LillaBarn sa...

Röda älvor på rosa botten helt solklart. Och blågula monsterbilar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sandra -Vildkatten sa...

Jättefina. Lila älvor på lila botten var finast. Men hade gärna köpt den i orange om det var en annan bakgrund. Den gröna skulle också göra sig bra med annan färg i bakgrunden. Är ingen färgexpert, så jag vet inte vad som "saknas". Men den lila på ljus gifter sig bättre än den i orange och grön

Johanna sa...

Älvor o uglor på ljus rosa botten oc monstertrucks på blå botten eller allt ;) Så fina! :)

Sanna sa...

Hei! Jag tycker monstertrucks, orange och lime.

-Sanna, Finland-

Anonym sa...

Monsterbilarna var hur häftiga som helst. Skulle min son se detta så vill han ha det NU!!!!

Svart-Lime var min favorit

/marie-louise

Fia sa...

Svart-lime i monstertrucktyget.

lila älvor på lila botten. Röda älvor på rosa botten. Rosa rosa älvor....japp har en rosa-galning härhemma...styr min val liksom.

Hoppas att det går att få tag i dess tyger här också...enkelt...;-)

Unknown sa...

gillar de två översta tygerna bäst!!!

hade gott!

od Andulky sa...

Wow så himla fina!!!Grattis till hundvalpen!!
Kram